pátek 14. srpna 2015

Povinné čtení, (ne)povinný poslech - Seznam


 Povinné čtení, (ne)povinný poslech je projekt, který vymyslela Cathy z blogu Mezi nebem a peklem. Jeho cílem je číst a poslouchat "klasickou" literaturu. ...


Ve druhém článku totoho projektu se podíváme, které knihy jsem se rozhodla číst a poslouchat. Už od začátku jsem věděla, že si to prodloužím a neskončím pouze u jednoho měsíce. Přeci jen maturita mě čeká až v příští rok v květnu, takže zatím mám s četbou čas. Ale od září se do toho musím sto procentně pustit.

Co budu poslouchat? Protože nejsem moc příznivce audioknih, tak jsem se rozhodla, že si poslechnu pouze jednu knihu a to Saturnina od Zděňka Jirotky.

Co budu číst? Tento seznam budu už trošku delší, ale nebudu sem dávat všechny knížky, protože já sama ještě nevím, co že všechno za knihy chci k té maturitě přečíst. Pro větší přehlednost je napíšu po jedné pod sebe.

Seznam četby:
Jane Austenová - Pýcha a předsudek
William Shakespeare - Romeo a Julie
Moliére - Lakomec
Paul Coelho - Alchymista
George Bernard Shaw - Pygmalion
Arnošt Lustig - Modlitba pro Kateřinu Horovitzovou
Irena Dousková - Hrdý Budžes
William Styron - Sofiina volba


    0 komentářů:

    Okomentovat